لیـــــــــلی درپاییز
12:51    تنهاادامه میدم

 زین پس تنها ادامه میدهم,
در زیر باران حتی به درخواست چتر
 هم
جواب رد میدهم,
میخواهم تنهاییم را

به رخ این هوای دو نفره بکشم...!
""با"ر"ا"ن
"" نبار
من نه چتر دارم...
نه یار
نبار لعنتی "من" دیگر "ما" نیستم...
.



نظرات شما عزیزان:

محمدرضا
ساعت23:48---4 مهر 1391
سلام دلشکسته امیدوارم حالت خوب بشه
مطالبت خیلی خوشکلن
سری هم به ما بزن
خبری ازت نیست
مرسی گلم


بهار
ساعت18:31---2 مهر 1391
سکوتــــــــ میکنــــــمـ

نهـ از ایـنکهـ دردی نیستــــــــ

گلـــــویـی نمـــ ــاندهـ بــرای فــریــــ ــاد.....


مصطفی
ساعت22:39---30 شهريور 1391
بی هیچ دلیلی “به یادت هستم“ تا نقض کنم قانونی را که علت می طلبد


reza
ساعت12:00---29 شهريور 1391
.

هنوز بی پروا دلم در انتظار روزیست که مثل روز اول آشنایی بیاید و بگوید و سلام بهانه من اگرچه او سالهاست چراغ خانه دیگری شده و این منم که بهانه اش رامیگیرم


mahsa
ساعت11:20---27 شهريور 1391
سلام دوست خوبم امیدوارم حالت خوب باشه شرمنده درگیرامتحانابودم نشدبیام وبت نتونستی باهاش کناربیای؟

reza
ساعت7:38---27 شهريور 1391
بچه بوديم دخترا عاشق عروسک بودن و پسرا عاشق مردهاي قوي ......بزرگ شديم دخترا عاشق مرداي قوي شدن و پسرا عاشق عروسکا

reza
ساعت7:47---25 شهريور 1391
آری معصومیت کودکیهایم

گم شده است،

اما من هنوز هم همان کودک

عاشقم و ساده دل!

و همچنان در انتظار....

در انتظار ظهور آن لحظه رویایی ...

من اینجا تنها ماندم!

خدایا مرا به بغضی که از تو

میشکند بسپار...


mostafa
ساعت16:11---23 شهريور 1391
وقتی کــه نیستی

شکـــــ دارم که بیایی

وقتی هم که می آیــــی

مطمئن نیستـــــــم که میمانی

وقتی هــــم که میروی

نمیدانم که باز میگردی یا نــه…

این دو دلــــــــی ها

دو راهـــــــی ها

دوگانگـــــی ها

مرا خواهد کشت..

بیـــــــــــا…

و یا

یک بار برای همیشه نیـــــــــــا…!

سلام خیلی ممنون که سر زدین.


mostafa
ساعت9:33---22 شهريور 1391


¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نيم نگاهي_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***منتظرمااا. . . . . . . . .*. . . . . . . ** *

اگر لطف کنید نظر بدهید تشکر میکنم
مطالبت عالی بود


fahimeh
ساعت12:26---21 شهريور 1391
سلام عزیز مرسی ک بهم سر زده بودی من وب خوشگلتو لینک کردم تو هم منو بلینننننننننک

شـنـیـده بـودم "پــــــا"، "قـَـلبِ دوم" اسـت . . .

امّــا بــاور نـَـداشـتـم . . .

تـا آن زمــان كــه فــهـمـیـدم،

وقـتـی دلِ مـانـــدن نـَـدارم،

پــایِ ایـسـتـادن هــَـم نـیـسـت . . .


ترنم
ساعت12:06---20 شهريور 1391
سلام.تشکراز این همه لطفت.موفق باشی و سر بلند

بهار
ساعت19:02---19 شهريور 1391
اون



دوره گذشت که عشق و عاشقى برایم رنگى داشت…یاد گرفتم







دستانم این بار که یخ کرد…دیگر دستانت را نگیرم



…!

آستین هایم از تو با ارزشتر و ماندنى ترند



…!!!


mostafa
ساعت21:17---18 شهريور 1391
لبخند ، شروع عشق است

محبت ، باغ عشق است

ناکامی ، داغ عشق

چشم ، راز عشق

وعده ، امتحان عشق

خاموشی ، درد عشق و رسوایی ، شرمندگی عشق . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 19 شهريور 1391برچسب:,به قلم: دلشکسته